25 Nisan 2012 Çarşamba

gelinbuketcisi.com

Gelin buketlerini yapma hikayem kendi gelin buketimi zor bulmamla birlikte başladı diyebilirim,gelin buketinin anlamı tüm gelinlerdeki gibi benim içinde yeri büyüktü ve kalıcı olmasını istedim..İstanbul yani burası nasıl bulamazsın seslerini duyar gibiyim ama İstanbul 'a yeni adım atmış biri olarak ne yapabilirdim ki nerede sorularıma gelen semt isimleri ve benim koştur koştur gidip bulamamam mı dersiniz orası burası derken birinde tek seçenek bulup pes edip alıp çıkmam :) yinede içime sinen bir buket olmuştu neyse ki..Ama şimdi keşke renkli olsaydı diyorum çünkü fotoğraflara renkli buketlerin verdiği enerji muhteşem..Bu sebeple gelinlerimizle yaptığımız düğün hikayesi görüşmelerinde renkli buketi tavsiye etmemiz, tabi yinede bu durum gelinimizin hayallerine bırakılıyor..

facebook.com/GelinBuketcisi ya da   www.gelinbuketcisi.com   adresinden diğer tüm buketlerime bakabilir ,sizde gelin buketlerinizin ölümsüz olmasını dilerseniz buketlere sahip olabilirsiniz...

Gelin Buketçisi markası  :) Mutlu Anlar Fotoğrafçısı'na aittir.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder