28 Ağustos 2012 Salı

Süpriz :)



Uzun zamandir buraya yazmaya ilgilinemediğim sebeplerden biri de bebeğimizin olacağıdır..koşturma teleşının için onuda katmış bulunmaktayız :) Sanırım aktif bir çocuk olacak sayemizde,inşallah kucağımızada almak nasip olsunda tabi öncelikle...

Evet bugün 18. haftayı bitirmiş bulunmatayım..Kısmetse oğlumuz olacak ..Nasıl bir anne olacağım çok meraklardayım :)

Şimdiye kadar hamileliğim çok güzel geçti,mide bulantısı ya da başka bir zorluk yaşamadım şükür,umarım bundan sonrası da böyle geçer..Hala hiç kilo almadım ,bebek öncesinde hasta olmam sebebi ile vermiş olduğum kilolarım bile hala alınmadı yani  + kiloya geçmeme daha çok var ,doktorum şanslı hamilelerden olduğumu söylemekte..ama ben hala anlamadım bebeğin gelişimi güzel ,göbeğim top kıvamına yaklaştı ama kilo yok nasıl oluyor hiç bilemiyorum :)

İşte daha önce eklediğim çiçeğimin süpriz notu ,anneler günü henüz yeni geçmiş iken bir anda bu haberi almıştık,eşim bu çiçeği yollamış ve ''geçmiş anneler günün kulu olsun'' demişti :)

2 yorum:

  1. Bir çocuk ne kadar güzel bir şeydir ki hiç tanımadığın insanları bile mutlu ediyor.:) Bebeğinize sağlıkla kavuşmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim,miniklerinizi takipte olacağım :)

    YanıtlaSil