17 Mayıs 2012 Perşembe

Hımmm dondurma...

Dondurma sevenler parmak kaldırsın :) 
Bizim dolapta olmaz olmazlardan biridir dondurma,tabi en sevdiklerimiz zengin çeşitleriyle Carte D'or..
Eşim bir seferde 1 kiloyu yiyebiliyor :)  reyona gittiğimde Algida'nın reyon görevlisi 2 paket alımları hediyeli dediğinde gözlerim parladı desem yeridir :)

Hemen 2 çeşit seçtim ve  dondurma taşıma çantası hediyemi aldım :)
henüz denemedim ama işe yarayacağını düşünüyorum...özellikle misafliklere giderken dondurma alalım yeriz beraber düşüncelerinde çok yararlı olacağını düşünüyorum... 
Teşekkürler Algida...

Image 

 

Birde geçen yaz keşvettiğim  twister'ı da unutmamalıyım tabi arabanın içerisinde sıcaktan bunalıp en yakın maketin önünde durup bunalımdan kurtulmamı en çok sağlayan dondurmadır..ben en çok ananas,çilek ilimonlusu seviyorum ,yani yeşil olan ;)
 Image

1 yorum: