24 Aralık 2012 Pazartesi

Lohusa Tacı ve Terliği

 Bebek hazırlıkları tam gaz devam etmekte,kendime lohusa taçları yaptım.Terlik olarak da ne giysem diye düşünürken evde mevcut olan pek giymediğim terliği değerlendirmeye karar verdim,hastane sonrasında kullanabileceğimi sanmıyorum çünkü,kullan at misali.
 Hepsi kokoş oldu :) Geceliklerimi sade seçtiğimden bunlarda biraz kokoş olsun dedim,genelde sade seçimleri tercih etsem de bazen tutuyor kokoşluğum :)

evdeki mevcut kullanmadığım taçlarımı kullandım,elimde süsleyebileceğim ne malzemeler varsa koydum hepsini bir yere keçe tabana yapıştırdım beğendiklerimi.sonuç olarak böyle bir taç çıktı.Mavi pijama ile bu tacı kullanmayı planlıyorum

kırmızı lohusa tacı olmazsa olmazlardan malum,

 terliklerim kırmızı olduğundan bu taca uygun yaptım,ekru rengi gecelikle de bu tacı kullanmayı planladım ve sonuç ,



2 yorum: