4 Aralık 2012 Salı

Taşındık..


 Yeni bir yaşama adım atmak, şehir ve ev değişikliği bizi hayli bir yordu ,sürekli misafir olarak geldiğimiz Bursa'ya yine misafir olarak gelmişiz dönecekmişiz gibi geliyor :) Bursa 'da doğup senelerce yaşamış olmakla zorlanmayacağız gibi,tabi ailelerin de burada olmasının katkısı büyük. 8 aylık göbeğimle bir cesaret geldik yerleşik bile ,hala eksik bir dünya şey var tabi,ev hazırlığının yanı sıra bebek hazırlığı da hızla devam ederken iyi ki bir çok şeyi sona bırakmamışım diyorum çünkü artık gezmek benim için çok zor olmaya başladı.

 ve böylece İstanbul maratonumuz sona erdi,maraton diyorum çünkü İstanbul bize hep maraton etkisi yaşattı :) Özleyecek miyim acaba diye sorduğum da bazen evet cevabını alıyorum kendimden.Olsun gider yine gezeriz arşın arşın :) Yaşaması zor,gezmesi güzel yer İstanbul..

 Burada gitmemiz gereken yerlere kısa süre içerisinde ulaştığımızda hala şaşkınlık üçerisindeyiz :) 

  Seviyorum Bursa 'yı..


1 yorum:

  1. Ben de yeni taşındım, İstanbul'dan Kocaeli'ne, aynen çok mutluyum, çok yorulmuşuz...

    YanıtlaSil